كارمنداني كه در ساعاتى از روز غيبت كرده و مسئولان هم براىشان غيبت نمي زنند، آيا مستحق اجرت آن روز يا ساعت مىباشند؟ اگر مسئول بگويد مسئوليت شرعى به عهده خودشان است و غيبت نزند، از او سلب مسئوليت ميشود؟
جهت عضويت در كانال "مقلدين مراجع تقليد" كليك كنيد
ج. بايد طبق مقررات با آنها رفتار شود.
پي نوشت :
استفتاءات (آيت الله بهجت)؛ ج 3، احكام اجاره، كارگر و كارمند، س 4363.
كاربر گرامي، با توجه به احتمال تغيير در نظرات و فتاواي مراجع عظام، جهت اطلاع از آخرين فتوا با دفتر مرجع تقليد خود تماس بگيريد. با تشكر