در بعضى از مناطق ايران مرسوم است كه هنگام ازدواج مبلغ خيلى زيادى- مثلا دويست هزار تومان- به عنوان شيربهاء از داماد مى گيرند، اين كار شرعا چه صورتى دارد؟
جهت عضويت در كانال "مقلدين مراجع تقليد" كليك كنيد
در شيربهاء تفصيلى است كه در رساله عمليّه ذكر شده است.
پي نوشت:
امام خمينى(ره)، استفتائات، ج 3، ازدواج و مسائل مربوط به آن، شيربهاء، س 40
كاربر گرامي، با توجه به احتمال تغيير در نظرات و فتاواي مراجع عظام، جهت اطلاع از آخرين فتوا با دفتر مرجع تقليد خود تماس بگيريد. با تشكر