ساعت پاسخگوي احكام شرعي
20 الي 21:30 شب
10 صبح الي 11:30 ظهر
مسائل متفرقه
شايع نموده اند كه روضه خواندن و مسأله گفتن بعد از انقلاب فائده ندارد، و تا انسان معناى نماز و قرآن را نداند نبايد خوانده شود! لطفا نظر خود را در اين زمينه بيان فرمائيد؟
|ادامه
سينه زني، زنجير زني، قمه زني، تعزيه خواني در مراسم مذهبي و آوردن پرچم، نخل، علامات و ...
از زمانهاى گذشته در دهات مرسوم و متداول بوده كه در أيّام محرّم به عناوين مختلفه إقامه عزادارى و سوگوارى نموده و مى نمايند، مثلا با زبان حال، شرح حال حضرت عبّاس و إمام حسين عليهما السّلام و گفتگوهاى بين آنان را (طبق اخبار واقع شده) به معرض نمايش قرار مى دهند، آيا اين كار شرعا صحيح است يا خير؟
انجام تعزيه با شرائط مشخص و مرسوم محل
كارهاي متفرقه
لطفا وظيفه ما را راجع به شبيه خوانى و روضه خوانى و عزادارى بيان فرمائيد.
برگزار كردن مراسم تعزيه و شبيه خواني