ساعت پاسخگوي احكام شرعي
20 الي 21:30 شب
10 صبح الي 11:30 ظهر
مسائل متفرقه
آيا زدن طبل و شيپور در تعزيه حضرت سيّد الشهداء عليه السّلام جائز است يا نه؟
|ادامه
شبيه خوانى يا تعزيه برپا كردن و به نقش إمام و فرزندان و ياران او درآمدن جائز است يا خير؟
از زمانهاى گذشته در دهات مرسوم و متداول بوده كه در أيّام محرّم به عناوين مختلفه إقامه عزادارى و سوگوارى نموده و مى نمايند، مثلا با زبان حال، شرح حال حضرت عبّاس و إمام حسين عليهما السّلام و گفتگوهاى بين آنان را (طبق اخبار واقع شده) به معرض نمايش قرار مى دهند، آيا اين كار شرعا صحيح است يا خير؟
انجام تعزيه با شرائط مشخص و مرسوم محل
كارهاي متفرقه
برگزار كردن مراسم تعزيه و شبيه خواني