مركز پاسخگويي به سوالات ديني انوارطاها

احكام شرعي

تفسير

تاريخ

كتابخانه

اعتقادات

مشاوره

ويژه ها

نماز

پاسخگويي آنلاين (ساعت پاسخگوي احكام شرعي 20 الي 21:30 شب10 صبح الي 11:30 ظهر)
0.0 (0)

آيا در "غيبت" استحلال واجب است؟ و بر فرض وجوب، اگر استحلال و تذكّر شخص غيبت شونده موجب ايذاء او يا كدورت گردد، آيا باز هم لازم و واجب است؟

جهت عضويت در كانال "مقلدين مراجع تقليد" كليك كنيد

غيبت كننده بايد توبه نمايد، و بر او واجب نيست از غيبت شونده طلب حلّيّت نمايد.
پي نوشت:
امام خمينى(ره)، استفتائات، ج ‌3، مسائل متفرقه، غيبت، س 59
 

كاربر گرامي، با توجه به احتمال تغيير در نظرات و فتاواي مراجع عظام، جهت اطلاع از آخرين فتوا با دفتر مرجع تقليد خود تماس بگيريد. با تشكر
انفاق شرط فقير
كاربر گرامي سوالات خود را از بخش "ارسال سوال ديني " ارسال كنيد.
Parameter:20011!model&82 -LayoutId:82 LayoutNameالگوي داخلي+++++++