آيا بعد از تكبيرة الاحرام امام، در هر كجاى صفوف باشيم، مىتوانيم تكبير بگوييم يا اين كه بايد منتظر باشيم كسانى كه جلوتر از ما هستند، تكبير بگويند؟
جهت عضويت در كانال "مقلدين مراجع تقليد" كليك كنيد
ج. بنابر احتياط صفهاى بعدى پس از تكبيرة الاحرام صفهاى جلويى، تكبيرة الاحرام بگويند.
پي نوشت :
استفتاءات ( آيت الله بهجت )؛ ج 2 ، احكام نماز جماعت ، تبعيّت از امام جماعت ، س 2701.
كاربر گرامي، با توجه به احتمال تغيير در نظرات و فتاواي مراجع عظام، جهت اطلاع از آخرين فتوا با دفتر مرجع تقليد خود تماس بگيريد. با تشكر