آيا تمام قسمت روى پا از سر انگشت بزرگ تا برآمدگى روى پا، بايد مسح شود و آب به آن برسد يا كشيدن دست- هر چند بعضى از قسمتها خشك بماند- كافى است؟
جهت عضويت در كانال "مقلدين مراجع تقليد" كليك كنيد
ج. لازم است منقطع نشود، ولى پهناى آن به هر اندازه باشد كافى است.
(مسألهى 253 رساله)
پي نوشت :
استفتاءات ( آيت الله بهجت )؛ ج1، احكام وضو ، مسح ، س 488.
كاربر گرامي، با توجه به احتمال تغيير در نظرات و فتاواي مراجع عظام، جهت اطلاع از آخرين فتوا با دفتر مرجع تقليد خود تماس بگيريد. با تشكر